VICTORY CUTE

Friday, December 24, 2010

wahhhh!!!!!!!!

sudah dua mlm saya tidur lewat..mlm nie tak leh tidur lewat sbb ngantuk yg teramat sangat...kena tidur awal...minggu dpn antar homework tapi mslhnya tak siap lagi a..... ada 3 subjek lagi dah la nota...cikgu pulop nok..kalu tak siap kena marah ngan cikgu..adoi..pening2...insyaallah sempat siap..azie gambate.....ari nie ada tetamu dari jihor datang..dia mak saudara mak saya...maknanya dia nenek saudara saya lah...saya panggil dia tok chik..mcm panggil tok chik nenek kat pengkalan kubor....dia tinggal di sini selama 3 hari...alamat nya tak cukp bantal la...abah pulop tak de untuk dua ari..ari nie balik..tu pun sampai kul 3 atau 5 pagi.....masa dia bertolak tu ijal nangis teresak2...mlm tu tidur lewat sbb tak ngatuk......tengok crite dengar lagu dan buat homework..3 kerja sekaligus..lucu pulop....panjang la saya tulis mlm nie..boring etek tak tahu nak buat apa..sejak pagi takdi asyk tengok crite coffee prince......best crite dia klakar sangat2..itu je salam

No comments:

Post a Comment